Informacje podstawowe
Termin: 16-17 listopada 2013
Miejsce: Zajazd Jurajski w Podlesicach
Koszt uczestnictwa:
- Członkowie Polskiego Związku Alpinizmu 55 zł
- Osoby niezrzeszone w Polskim Związku Alpinizmu 65 zł
Kwota obejmuje:
- Nocleg w Zajeździe Jurajskim z własnym śpiworem
- 2 posiłki (w tym grill) w dniu 16 listopada 2013
- Koszty udostępnienia całego obiektu, w tym sali konferencyjnej
- Dostęp do kawy, herbaty i wrzątku podczas prelekcji (do wyczerpania zasobów)
- Płyty z prelekcjami nagrodzonymi w roku 2012 (pakiety kilkupłytowe z wszystkimi prelekcjami będą dostępne dla zarządów klubów/przedstawicieli klubów)
- Udział w dyskotece (tylko osoby zameldowane/pełna opłata za udział z noclegiem)
- Koszty firmy ochroniarskiej
Wstęp bez noclegu i posiłku 30 zł
Obejmuje udział w pokazach prelekcji do zakończenia zmagań konkursowych oraz udział w ogłoszeniu wyników i zakończeniu imprezy.
Nagrody i konkursy
- Nagroda za osiągnięcie eksploracyjne sezonu 2012/2013
Do nagrody automatycznie nominowane są zgłoszone w Komisji Taternictwa jaskiniowego wyprawy, które odbyły się w terminie od 1 listopada 2012 do 30 października 2013 roku.
Ponadto kierownicy pozostałych wypraw klubowych proszeni są o zgłaszanie kandydatur do nagrody do dnia 30 października 2013 roku (zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:
-nazwa wyprawy
-rejon działania
-kierownik (uczestnicy)
-osiągnięcia - Nagroda publiczności za najlepszą prelekcję Speleokonfrontacji.
Zostanie przyznana na podstawie tajnego głosowania uczestników Speleokonfrontacji. Na specjalnie przygotowanych kuponach należy wpisać tytuł prelekcji i nazwisko autora (autorów). - Nagroda Jury za najlepszą prezentacje jaskiniową.
Zostanie przyznana na podstawie obrad jury konkursowego. W konkursie biorą udział prelekcje o tematyce jaskiniowej. - Nagroda Jury za najlepszą prezentację poza jaskiniową. W konkursie biorą udział prelekcje z wypraw i wyjazdów klubowych, związane z działalnością górską (np. wspinaczkowe, rowerowe, paralotniowe, kanioningowe).
Prelekcje zgłoszone do konkursu powinny mieć czas trwania nie dłuższy niż 10 minut. Prelekcje przekraczające czas trwania 10 minut, mogą być zgłaszane poza konkursem i zostaną zaprezentowane w bloku tematycznym, rozpoczynającym się 16 listopada o godzinie 12.00. O zakwalifikowaniu do pokazów poza konkursowych decyduje kolejność zgłoszeń (ograniczony czas na prezentację).
W ocenie konkursowej, oprócz walorów artystycznych, Jury zwraca szczególna uwagę na aspekt informacyjny prezentowanych materiałów (informacje takie jak: termin wyprawy, rejon działania, uczestnicy, cele, osiągnięcia).
Prosimy autorów o zgłaszanie prelekcji na adres e-mail speleokonfrontacje@onet.eu w tytule wiadomości prosimy podać: zgłoszenie prelekcji.
Zgłoszenie powinno zawierać: tytuł prelekcji, nazwisko autora (informacja dodatkowa- film/prezentacja).
Na stronie facebook.com/SpeleoklubDabrowaGornicza będzie na bieżąco uzupełniana lista zgłoszonych prelekcji.
Termin zgłoszeń upływa w dniu 14 listopada 2013 o godzinie 24.00.
W dniu 15 listopada 2013 na stronie www.sdg.org.pl i na profilu facebook zostanie opublikowana ostateczna lista zgłoszonych prelekcji.
Autorzy prelekcji poproszeni zostaną o wyrażenie zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów (z możliwymi zastrzeżeniami), gdyż tradycyjnie materiały zostaną włączone do pakietów uczestnictwa w roku 2014.
Rezerwacja noclegów
Rezerwacji noclegów można dokonać na adres e-mail speleokonfrontacje@onet.eu.
Na stronie www.sdg.org.pl w dniu 18 października zostanie umieszczona lista pokoi dostępnych w Zajeździe Jurajskim (numer pokoju i ilość miejsc noclegowych). Codziennie około godziny 21.00 będzie zaznaczany aktualny stan ilościowy oraz imię i pierwsza litera nazwiska rezerwującego pokój.
Rezerwacja zostaje zatwierdzona po wpłacie opłaty za imprezę na konto bankowe (numer konta zostanie opublikowany wraz z listą rezerwacji).
Rezerwacje nie opłacone do 3 dni, wygasają a pokoje nieopłacone wracają do puli wolnych miejsc noclegowych.
Wpłatę potwierdzamy przesyłając na adres e-mail speleokonfrontacje@onet.eu potwierdzenie przelewu bankowego.
W tytule przelewu należy wpisać „Speleokonfrontacje 2013 imię i nazwisko, ilość opłaconych miejsc”.
Dzięki wcześniejszym wpłatom, w biurze Speleokonfrontacji będą już przygotowane klucze i pakiety (płyty, opaski, kupony na posiłki, zestawy dla wegetarian) dla całego pokoju.
Informacje bieżące na temat programu i wszelkich nowości będą publikowane na stronie facebook w wydarzeniu SPELEOKONFRONTACJE 2013 oraz raz w tygodniu na stronie www.sdg.org.pl.
Podczas Imprezy Będzie można zaopatrzyć się w sprzęt, odzież, literaturę itp. na tradycyjnie wystawianych przez sponsorów imprezy stoiskach. Lista sponsorów i stoisk będzie publikowana na bieżąco, lecz ze względu na dużą ilość potwierdzonych stoisk radzimy wziąć ze sobą większą gotówkę.
W czasie imprezy będzie można tradycyjnie zakupić koszulkę okolicznościową.
Podczas zakończenia Speleokonfrontacji odbędzie się konkurs z nagrodami. Ze względu na ustawę o grach losowych (hazardową) organizator nie może przeprowadzić losowania nagrodzonych osób. Zapewniamy jednak, że pytania konkursowe nie będą trudne, a nagrody atrakcyjne.
Wszelkie uwagi proszę kierować do koordynatora Speleokonfrontacji 2013 – Iza Włosek wloski@op.pl, tel 505080844
ZAPRASZAMY I DO ZOBACZENIA